Zajmujesz się sporządzaniem ofert / tworzeniem treści na firmowej stronie internetowej?
Wszędzie panuje świąteczna atmosfera, wiec dzisiaj tylko krótka informacja dla Ciebie.
W ofercie, opisach i materiałach, które mogą trafić w ręce Twojego klienta, jak diabeł święconej wody unikaj 3 słów:
– jakość
– usługa
– wartość
Zapytasz pewnie dlaczego ich nie stosować? To proste. Niczego nie komunikują i są zbyt ogólnikowe.
Gdy jeszcze opatrzone są przymiotnikami „najwyższa” (w rozumieniu: jakość) to już jest pusta gadanina i auto-bełkot, stosowany przez wiele firm.
Jak więc pisać o jakości i usłudze czy wartości produktu/usługi bez zastosowania tych słów?
Odpowiedź nie jest banalna, choć nie tak oczywista.
W opisie produktów i usług skup się na konkretach.
Nie wiesz jak to zrobić? Skontaktuj się ze mną, a skutecznie Ci w tym pomogę.